Nekromanti Hjälp!

nature_disaster

Veteran
Joined
23 Nov 2007
Messages
18
Location
Umeå
Jag är inte så tekniskt lagd av mig och hoppas att det finns någon här inne som kan hjälpa mig!

Det är nämligen så att min pappa är ett "ensamma vargen" fans. Men har bara 9:ans bok och när jag berättade att man kunde spela ensamma vargen på internet. Nu är det så att min styvmamma låter inte han komma ut på datorn och därför har jag bestämt mig för att skriva ut böckerna. Mycket papper men skolan betalar för det :gremsmirk: Men måste jag kopiera sida efter sida finns det inget snabbare sätt så jag slipper bläddra förbi 1000 sidor?
 

Dewil

Skrivbordsgeneral
Joined
30 Jun 2000
Messages
1,769
Location
Nett-ruh-bi
Jag är inte så tekniskt lagd av mig och hoppas att det finns någon här inne som kan hjälpa mig!

Det är nämligen så att min pappa är ett "ensamma vargen" fans. Men har bara 9:ans bok och när jag berättade att man kunde spela ensamma vargen på internet. Nu är det så att min styvmamma låter inte han komma ut på datorn och därför har jag bestämt mig för att skriva ut böckerna. Mycket papper men skolan betalar för det Men måste jag kopiera sida efter sida finns det inget snabbare sätt så jag slipper bläddra förbi 1000 sidor?
På projektets hemsida http://www.projectaon.org/en/ så kan du ladda ned böckerna i html-format tillsammans med det automatiska rollformuläret och den automatiska stridshanteraren och sedan spela på datorn. Jag tror att det ska vara enkelt att installera så länge man är läskunnig, typ.
Har du ett USB-minne eller möjligen några disketter så kan du ladda ned filerna och sedan installera på din pappas dator.

Visst, det är inte samma känsla att sitta framför datorn och spela jämfört med att ligga i sängen med bok, penna och slumptabell, men det är gratis. Annars rekommenderas Tradera, lite tur och en tjock plånbok.

Dewil
 
G

Guest

Guest
Du kan även köpa Soloäventyren här. Mongoose ger ut böckerna på nytt och första delen innehåller massor med nytt matrial. Kan vara värt att kasta ett öga på...
 
Top